EN ZA SMEH MORA BIT
+38
šinki
kosir1234
Vocko
BZK
kowach
minimi
lucky luke
peruccy
TribesMan
POHANSIR
crazyalfista
colibry
Unicorn
8ak
kragulj
lohkee
madviper
rapbit
perssak
alfi147
Drocky
blazp
gp2
airmike
GTA lover
fonder
GuMa
djsly
Spaljeni
urse
Bakerman
birdy
erikus*
axa
wolfiusrex
Ozi
Alan
damijan
42 posters
Page 9 of 20
Page 9 of 20 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Hehe Airmike mam cajt, pa se mučim z njimi že nekaj časa, pa poglejte še link ki sem ga dal v zadnji post, jaoooooo http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=72993&postdays=0&postorder=asc&start=20
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
pa kaj je s temi ldmi? .... fak! naj si kupjo kolo al pa se boljs, naj se ogibajo ceste
vedno znova se zacudim kok zlo neizobrazen o eni stvari si lahko, ter kako se lahko delas pametnega o tej isti stvari
ta izjava je na mojem "wall of shame" prpopana takoj za tisto "V-tec je novejsa verzija turbine"
ps
@alan
tvoj izracun na a.com je samo priblizno pravilen, ker dejansko se pri nekem povprecnem motorju izmenja samo dobrih 70% delovne snovi - se pravi motor potrebuje 30% manj zraka kot si naracunal - sam to ni bistvo ki si ga htel povedat, zato ti to sam kot opombo sporocam tlele
izjema so motorji formule1, ki zaradi pulziranja in specialnih sesalnih&izpusnih kolektorjev dosegajo tudi DO 110% izmenjavo delovne snovi(zaradi pulziranja imas lokalno povecanje tlaka na sesalnem ventilu v casu njegovega odprtja)
pps
pa turbine se vrtijo na 40 000 do 60 000 srednje do velike, oziroma 100 000+ ce so majhne...ce katerega bolj tocno zanima naj vprasa
vedno znova se zacudim kok zlo neizobrazen o eni stvari si lahko, ter kako se lahko delas pametnega o tej isti stvari
ta izjava je na mojem "wall of shame" prpopana takoj za tisto "V-tec je novejsa verzija turbine"
ps
@alan
tvoj izracun na a.com je samo priblizno pravilen, ker dejansko se pri nekem povprecnem motorju izmenja samo dobrih 70% delovne snovi - se pravi motor potrebuje 30% manj zraka kot si naracunal - sam to ni bistvo ki si ga htel povedat, zato ti to sam kot opombo sporocam tlele
izjema so motorji formule1, ki zaradi pulziranja in specialnih sesalnih&izpusnih kolektorjev dosegajo tudi DO 110% izmenjavo delovne snovi(zaradi pulziranja imas lokalno povecanje tlaka na sesalnem ventilu v casu njegovega odprtja)
pps
pa turbine se vrtijo na 40 000 do 60 000 srednje do velike, oziroma 100 000+ ce so majhne...ce katerega bolj tocno zanima naj vprasa
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Ja mene zanima ali je pri turbniah vseeno kako je izpeljan izpuh? Mislim fi downpipa pa potem naprej. Jaz si predstavljam da verjetno ni najbolje največji fi cevi in to je to. Ima tukaj kakšno vezo pritisk izpušnih na lopatice? Če bi bil izpuh malo v konus bi bila hitrost plinov večja + tlak bi bil drugačen ali je tako razmišlanje čisto mimo?
blazp- Jaz bi meu tudi kakšno hudo titulo
- Število prispevkov : 406
Age : 35
Registration date : 2007-11-01
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
downpipe je ža za turbom in tam ne sme bit preveč oviran pretok. Je pa možno s pravim kolektorjem (torej pred turbino) dobit malo boljšo odzivnost pa kak procent boljši tlak.
@ birdy, izračun je za a.com dost dober za ponazoritev količine zraka
Pa turbine se vrtijo tudi že krepko čez 100000 in nekatere blizu 200000rpm
@ birdy, izračun je za a.com dost dober za ponazoritev količine zraka
Pa turbine se vrtijo tudi že krepko čez 100000 in nekatere blizu 200000rpm
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
@alan - ja sej, zato sm ti sam tle "dopisal"
kar se turbin tice pa ja, sevede se vrtijo 100k - 200k, sam so relativno male (garret T2 ipd...), medtem k T3 se vrti do nekje 120k T4 pa pod 100k - pa saj ni vazno, te podatke itaq pogledas samo za turbo k te zanima - pa se to ne nujn
kar se kolektorja pred turbino tice ma alan prav - zagotavljat mora cimboljsi pretok, po moznosti enake dolzine itd....za turbino je pa zelja imeti cim manjsi upor (vecji tlak pred in manjsi za = vec obratov na turbini = vec moci....)
kar se turbin tice pa ja, sevede se vrtijo 100k - 200k, sam so relativno male (garret T2 ipd...), medtem k T3 se vrti do nekje 120k T4 pa pod 100k - pa saj ni vazno, te podatke itaq pogledas samo za turbo k te zanima - pa se to ne nujn
kar se kolektorja pred turbino tice ma alan prav - zagotavljat mora cimboljsi pretok, po moznosti enake dolzine itd....za turbino je pa zelja imeti cim manjsi upor (vecji tlak pred in manjsi za = vec obratov na turbini = vec moci....)
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
se mi zdi da ta tema da en lep prikaz, kaj vse se je možno naučit na internetu dandanes. Dvomim da so v teh parih letih nekateri nardili tolk projektov v resničnem življenju, da bi vedeli vse iz prakse, kar pišejo dandanes.Alan wrote:Hehe Airmike mam cajt, pa se mučim z njimi že nekaj časa, pa poglejte še link ki sem ga dal v zadnji post, jaoooooo http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=72993&postdays=0&postorder=asc&start=20
Drocky- Veš, da ni zdravo in koplje ti jamo
- Število prispevkov : 769
Age : 36
Location : Podčetrtek
Avtomobil : svensk
Registration date : 2008-01-04
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
@alan - ko mas ravn velik energije za te reci - lahko fantom iz a.com razlozis da te pretok sicer res zanima, se bolj te pa zanima staticen tlak(0pretoka) in tlak pri nekem "uporabnem" pretoku....zato ma turbina RADIALNI KOMPRESOR in ne nek ventilator (wanna be AXIALNI KOMPRESOR)
razmerja kompresij pri enostopenjskih kompresorjih
radialni UP TO 1:7 in drobiz
axialni UP TO 1:3 in drobiz
oba podatka drzita za state of the art izdelke, ki jih uporablja letalska industrija - teli civilni ventilatorcki brez statorskega dela z 0 reakcije spravijo bolj mal pritiska iz sebe.
razmerja kompresij pri enostopenjskih kompresorjih
radialni UP TO 1:7 in drobiz
axialni UP TO 1:3 in drobiz
oba podatka drzita za state of the art izdelke, ki jih uporablja letalska industrija - teli civilni ventilatorcki brez statorskega dela z 0 reakcije spravijo bolj mal pritiska iz sebe.
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
nima smisla že motor takšen dobit da bi to poganjal je kriza pol pa še to napajat pa še nardit tak ko si ti zdaj reko..... cenej the real thing
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Izročilo o menjavi sprednjega ležaja:
1. One must have the correct 32mm socket that HAS to be thin walled OR ground down for it to fit the hub
2. One must use a whacking great breaker bar
3. One must ensure that the flanges of the nut are enlarged by the use of a hammer and a center puch (screwdriver may not work very well)
To add to these commandments here are my tips (from the book of Gio):
1. One must spray some good quality lubricant/nut cracker
2. One must be patient and leave a couple of hours preferably overnight
3. One MUST NEVER disconnect the brakes/disc etc etc
4. One must find a willing assistant
5. One must start the car making sure its not in gear, to enable the vacuum-assisted brakes to work
6. One must yell at willing assistant to brake like a motherfucker
7. One must make sure that the socket is correctly fitted over the nut
8. One must stand on the breaker bar and jump on it like a whore of babylon
9. One must rejoice at the accomplishment of such feat preferably praising the lord (or cursing whatever takes ur fancy)
10. One must re-tighten the nut (TORQUES TO BE ADDED BY SOMEONE WHO KNOWS THIS STUFF)
11. One must not forget to re-form the flanges into their groove by means of aforementioned center punch
Go in Peace
Amen
Alfa 145 forum...angleži so :rofll:
1. One must have the correct 32mm socket that HAS to be thin walled OR ground down for it to fit the hub
2. One must use a whacking great breaker bar
3. One must ensure that the flanges of the nut are enlarged by the use of a hammer and a center puch (screwdriver may not work very well)
To add to these commandments here are my tips (from the book of Gio):
1. One must spray some good quality lubricant/nut cracker
2. One must be patient and leave a couple of hours preferably overnight
3. One MUST NEVER disconnect the brakes/disc etc etc
4. One must find a willing assistant
5. One must start the car making sure its not in gear, to enable the vacuum-assisted brakes to work
6. One must yell at willing assistant to brake like a motherfucker
7. One must make sure that the socket is correctly fitted over the nut
8. One must stand on the breaker bar and jump on it like a whore of babylon
9. One must rejoice at the accomplishment of such feat preferably praising the lord (or cursing whatever takes ur fancy)
10. One must re-tighten the nut (TORQUES TO BE ADDED BY SOMEONE WHO KNOWS THIS STUFF)
11. One must not forget to re-form the flanges into their groove by means of aforementioned center punch
Go in Peace
Amen
Alfa 145 forum...angleži so :rofll:
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Po poročanju tujih agencij je danes zjutraj Medvedjev našemu predsedniku Turku poslal le kratek telegram s čestitkami. Prilagam besedilo telegrama: » Čestitam vam za zmago in odlično igro. STOP. Res ste dali vse od sebe in bili boljši nasprotnik. STOP. Plin. STOP. Nafta. STOP«
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
V službi se pri kofetu menita kolegici: "Kakšen sex pa si imela včeraj?
Katastrofa... Mož je prišel iz službe, v 3 minutah je pojedel kosilo, po kosilu 4 minute sexa in potem je po 2 minutah zaspal. Pa pri tebi?
"Pri meni fantazija. Mož je prišel domov, me je peljal na prekrasno romantično večerjo, po večerji sva se počasi eno uro sprehodila do doma, doma spet sveče in ena ura extra predigre, potlej pa ena ura fantastičnega sexa, na koncu pa sva se še eno uro pogovarjala. Z eno besedo - bajka.
Ob istem času se pogovarjate dva kolega:
Kakšen sex pa si imel včeraj?
"Super! Pridem domov, kosilo na mizi, pojedel sem, izseksal sem se in potem blaženo zaspal. Kaj pa pri tebi?
"Pri meni katastrofa. Pridem domov, pa ni elektrike, ker sem pozabil plačati račun. Kaj se mogel. Ženo sem moral peljati ven na večerjo. Neka brezvezna hrana je bila tako svinjsko draga, da še za taksi nisem imel denarja, pa sva morala domov peš. Prideva domov, doma - jasno - ni elektrike, pa sem moral prižgat tiste preklete sveče. Bil sem tolk besen, da se mi eno uro ni dvignil, potem mi od živčnosti eno uro ni prišlo, vse skupaj pa me je tolk razpizdilo, da še eno uro nisem mogel zaspati.
Katastrofa... Mož je prišel iz službe, v 3 minutah je pojedel kosilo, po kosilu 4 minute sexa in potem je po 2 minutah zaspal. Pa pri tebi?
"Pri meni fantazija. Mož je prišel domov, me je peljal na prekrasno romantično večerjo, po večerji sva se počasi eno uro sprehodila do doma, doma spet sveče in ena ura extra predigre, potlej pa ena ura fantastičnega sexa, na koncu pa sva se še eno uro pogovarjala. Z eno besedo - bajka.
Ob istem času se pogovarjate dva kolega:
Kakšen sex pa si imel včeraj?
"Super! Pridem domov, kosilo na mizi, pojedel sem, izseksal sem se in potem blaženo zaspal. Kaj pa pri tebi?
"Pri meni katastrofa. Pridem domov, pa ni elektrike, ker sem pozabil plačati račun. Kaj se mogel. Ženo sem moral peljati ven na večerjo. Neka brezvezna hrana je bila tako svinjsko draga, da še za taksi nisem imel denarja, pa sva morala domov peš. Prideva domov, doma - jasno - ni elektrike, pa sem moral prižgat tiste preklete sveče. Bil sem tolk besen, da se mi eno uro ni dvignil, potem mi od živčnosti eno uro ni prišlo, vse skupaj pa me je tolk razpizdilo, da še eno uro nisem mogel zaspati.
Spaljeni- Član kluba HALIL MOBIL
- Število prispevkov : 1437
Age : 41
Location : zagurje....hell on earth...where people play scotch with the devil
Avtomobil : Qurc Verderban
Registration date : 2007-08-13
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Fredi Miller ma bad look
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
https://www.youtube.com/watch?v=ybNaZlhH3vw&feature=SeriesPlayList&p=0E4FC355D7D8B3E4
blazp- Jaz bi meu tudi kakšno hudo titulo
- Število prispevkov : 406
Age : 35
Registration date : 2007-11-01
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Učimo se štajersko 2.gič: "EN SE JE VSCAU NA TEPIH!" Prevod: nekdo je polil Union po preprogi.
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Zasavski rebus
Reši rebus:
Če ne veš poglej spodaj
Rešitev : Mat kurba je mrzl ku prasica
Reši rebus:
Če ne veš poglej spodaj
Rešitev : Mat kurba je mrzl ku prasica
axa- Ne vidi prav v 3D
- Število prispevkov : 3921
Location : Ilirska Bistrica
Avtomobil : Kanta na bannerju
Registration date : 2007-08-14
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
AHAHAHAHAHAHAHHA dobra
alfi147- Rad rije s smrčkom po dreku
- Število prispevkov : 572
Age : 35
Location : Zagorje
Avtomobil : 2x KRIPA
Registration date : 2007-12-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3405818&show=2
Glej sliko od zadaj, učite se, novi koraki na področju aerodinamike... :asshole:
Glej sliko od zadaj, učite se, novi koraki na področju aerodinamike... :asshole:
GTA lover- Ima vse cevi v kurcu
- Število prispevkov : 1431
Age : 40
Location : Lj.-Trnovo
Avtomobil : Velika limuzina s tempomatom
Registration date : 2007-08-15
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
aaaaaahahahahhaaaa spojler, crknu od smeha!
POHANSIR- Je ukradu od axe Q4ko
- Število prispevkov : 472
Registration date : 2007-09-02
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
heheheh lej tega pacienta poglejte pod opombe
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3417035&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3417035&show=1
colibry- Je ukradu od axe Q4ko
- Število prispevkov : 929
Age : 40
Location : Ljubljana
Avtomobil : 2x 155 Q4 , 145 QV , 145 JTD , 155 V6
Registration date : 2007-08-15
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Najnovejše pogruntavščine strokovnjakov na avtomobilizem forumu:
Še moje mnenje. Če na turbo motor nabiješ športen izpuh nima neke veze saj je itak turbo na izpuhu in posledično kaj je za njim ne vpliva kaj veliko.
turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
je kr prijetno branje takle zvečer ob toplem čaju
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
airmike wrote:turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"
pa saj to je logicno, da se mora turbina nekam OPRET, ker drgac najbrz dol pade in se "razfuka" (brez opore ne gre)
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
Mislim da se je kdo mal preveč oprl na šank preden je začel poste pisat.
TribesMan- I see them rollin'...I'm hatin'...
- Število prispevkov : 568
Location : Dieseldorf
Registration date : 2009-12-30
Re: EN ZA SMEH MORA BIT
sej turbino opreš d stango med propeler zabijes, pa je oprta hahhahhah
crazyalfista- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 692
Registration date : 2008-08-11
Page 9 of 20 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20
Page 9 of 20
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|