Moja 75 2.0 TS
+10
dejan031
gp2
rapbit
axa
Grilzz
Spaljeni
airmike
8ak
blazp
GuMa
14 posters
Page 2 of 2
Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Moja 75 2.0 TS
Kar se mene tiče lahko prideš in odrežes tisti navoj dol. Samo ko boš že tukaj te bomo ponucali se kot svetovalca za torzije ven pobrat in višino nastavit! =)
Kdaj rabiš, da vem kok se mi mudi avto na klocne postavit. =)
Kdaj rabiš, da vem kok se mi mudi avto na klocne postavit. =)
Grilzz- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 535
Registration date : 2008-05-22
Re: Moja 75 2.0 TS
tole se da lepo na m16 navoj narest, watt link pa itak strižno deluje na ta vijak. Tle bi bilo že dost, če bi bla samo šplenta, ne pa matica
Kje maš to zadevo, ti jaz naredim...
Kje maš to zadevo, ti jaz naredim...
Re: Moja 75 2.0 TS
Zadevo imam na varnem skrito, hehe - zimsko spanje :thumb:
Ja, saj jaz sem misli dati delati nov navoj, pa jih večina jamra, da je treba iz M18 zmanjšati (zbrusiti) premer, da greš lahko na M16. No, tisto brušenje naj bi bil največji problem, če je dedion na avtu. Mi je bilo pa razloženo, da je fini navoj tam z namenom, da lahko močneje zategneš in če bom dal narediti navaden navoj (to sem že našel enega mojstra, bi naredil za eno pivo) se mi bo odšraufavalo. Ti bi šel fin navoj delat?
Ja, saj jaz sem misli dati delati nov navoj, pa jih večina jamra, da je treba iz M18 zmanjšati (zbrusiti) premer, da greš lahko na M16. No, tisto brušenje naj bi bil največji problem, če je dedion na avtu. Mi je bilo pa razloženo, da je fini navoj tam z namenom, da lahko močneje zategneš in če bom dal narediti navaden navoj (to sem že našel enega mojstra, bi naredil za eno pivo) se mi bo odšraufavalo. Ti bi šel fin navoj delat?
GuMa- Ta že naklada, nič mu/ji ne verjet
- Število prispevkov : 413
Avtomobil : 75 2.0 TS
Registration date : 2007-10-31
Re: Moja 75 2.0 TS
Kaj se bi ti odsraufalo ? Ce je ze ta strah das threadlock, pa je. Drugace pa kot pravi alan, bi lahko tam bila samo splenta, ker sluzi samo temu, da drzi tisti del gor (watt al kaj je), sile pa delujejo strizno...
Bi bil kak efekt, ce bi vse te gumice zamenjal z lezaji ?
Bi bil kak efekt, ce bi vse te gumice zamenjal z lezaji ?
DaviiD- Ta že naklada, nič mu/ji ne verjet
- Število prispevkov : 426
Age : 39
Location : Maribor
Registration date : 2007-09-30
Re: Moja 75 2.0 TS
powerflex ma vse za 75 seveda polivretanska verzija
drgac pa ja, jest se strinjam s klasicnim navoje+lepilo
drgac pa ja, jest se strinjam s klasicnim navoje+lepilo
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: Moja 75 2.0 TS
Hm, ja. Saj načeloma se strinjam, sicer sem v dvomih zakaj je bilo tovarniško tako narejeno ampak ok. Razmišljal sem tudi, da bi naredil navaden navoj, lepo zamenjal vse selene, tako da ne bi imel več razloga da to še kdaj razkopavam in čez matico zapikal z varilnim aparatom. Potem pa res nima it kam, hehe.
Mora pa biti ta del kar obremenjen, med vožnjo ko zavijaš in napne wattove spone, prav poči/preskoči tam na vijaku, se sliši kot da bi se kaj odlomilo.
Grilzz; se bom oglasil, pomoč ni problema....pa vseeno bi za rezervni plan odbil tisti vijak iz dediona. Mudi se ne, ker se avto čez zimo itak ne vozi.
Mora pa biti ta del kar obremenjen, med vožnjo ko zavijaš in napne wattove spone, prav poči/preskoči tam na vijaku, se sliši kot da bi se kaj odlomilo.
Grilzz; se bom oglasil, pomoč ni problema....pa vseeno bi za rezervni plan odbil tisti vijak iz dediona. Mudi se ne, ker se avto čez zimo itak ne vozi.
GuMa- Ta že naklada, nič mu/ji ne verjet
- Število prispevkov : 413
Avtomobil : 75 2.0 TS
Registration date : 2007-10-31
Re: Moja 75 2.0 TS
GuMa wrote:
Mora pa biti ta del kar obremenjen, ..........
....pa vseeno bi za rezervni plan odbil tisti vijak iz dediona.
zaradi zgornjega razloga jest nebi svasal novega vijaka gor, in bi raj nov navoj vrezal
birdy- settanta cinque
- Število prispevkov : 1068
Age : 40
Location : ljlj
Avtomobil : ppl
Registration date : 2007-08-19
Re: Moja 75 2.0 TS
Guma cagav si
Pa da ne bi mislil da navarjen nov vijak bolj drži kot obstoječi.
Če maš dedion dol z avta mi ga pripelji, pa bom zrihtu. Če mi zaupaš
Pa da ne bi mislil da navarjen nov vijak bolj drži kot obstoječi.
Če maš dedion dol z avta mi ga pripelji, pa bom zrihtu. Če mi zaupaš
Re: Moja 75 2.0 TS
Hehe, nisem cagav, ampak je še vedno zima, vidiš da sneži zunaj. :lol28:
Drugače je pa že tovarniško tisti vijak naknadno privarjen gor. Bi ti zaupal tisti navoj, hehe. Kot sem že omenil, dedion je na avtu, če bi bil snet, bi ga enostavno zamenjal za drugega pa bi bila stvar rešena. Dol ga brez dvigala ne jemljem več, razen z fleksarco mogoče. :killer: Ma bomo že zrihtal ta navoj, pa če ga zašvajsamo za zmeraj.
Drugače je pa že tovarniško tisti vijak naknadno privarjen gor. Bi ti zaupal tisti navoj, hehe. Kot sem že omenil, dedion je na avtu, če bi bil snet, bi ga enostavno zamenjal za drugega pa bi bila stvar rešena. Dol ga brez dvigala ne jemljem več, razen z fleksarco mogoče. :killer: Ma bomo že zrihtal ta navoj, pa če ga zašvajsamo za zmeraj.
GuMa- Ta že naklada, nič mu/ji ne verjet
- Število prispevkov : 413
Avtomobil : 75 2.0 TS
Registration date : 2007-10-31
Re: Moja 75 2.0 TS
@Alan se ti šraufa a?
airmike- Podrepna muha
- Število prispevkov : 3626
Age : 37
Location : Rogaška Slatina
Avtomobil : Japonska šolarka :)
Registration date : 2008-09-10
Page 2 of 2 • 1, 2
Page 2 of 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|