drag banja luka
+2
colibry
djsly
6 posters
Page 1 of 1
drag banja luka
na suxu ste najbrž brali. omenjajo neko 11s alfo. Brez skrbi, nisem jaz, niti wolf. Wolf bi najbrž usekal 10 sekund klaso
ok, back to track!
baje 145 4x4 NOS powah. Bi blo zanimo videti slike predelave.
Če kdo kaj zvoha, se priporočam.
Drgač ap standard, edo 10.5s, cicero 11.2, tuš celo 11 s klaso vozil. Lepi rezultati.
ok, back to track!
baje 145 4x4 NOS powah. Bi blo zanimo videti slike predelave.
Če kdo kaj zvoha, se priporočam.
Drgač ap standard, edo 10.5s, cicero 11.2, tuš celo 11 s klaso vozil. Lepi rezultati.
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
to naj bi bla hrvaska 145ka 4x4 turbo. od dedre integrale motor + pogon , oskublena u nulo ter tuningom. samo nevem pa ce je NOS ker ob branju hrvaskega foruma tega nisem zasledil. tukaj je vso slikovno gradivo in citivo..
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=4231&page=1
prijetno branje ter gledanje.. pa priporocam robcek k se ziher vsakmu sline cedijo
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=4231&page=1
prijetno branje ter gledanje.. pa priporocam robcek k se ziher vsakmu sline cedijo
colibry- Je ukradu od axe Q4ko
- Število prispevkov : 929
Age : 40
Location : Ljubljana
Avtomobil : 2x 155 Q4 , 145 QV , 145 JTD , 155 V6
Registration date : 2007-08-15
Re: drag banja luka
hvala za info.
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
prebral in se fajn naslinil...
Čeprav na koncu bore malo slikc...smrk, smrk.
lancia dedra je mela v osnovi nekaj manj konj kot Q4 right? cca. 165. al so ble 16vt tud okol 185 ps?
Drgač pa projekt za 5-ko.
Najbolj všeč mi je sklopka. Noro! Cena sitnica. V UK od helixa taka pride "le" 1.400 funtov
Čeprav na koncu bore malo slikc...smrk, smrk.
lancia dedra je mela v osnovi nekaj manj konj kot Q4 right? cca. 165. al so ble 16vt tud okol 185 ps?
Drgač pa projekt za 5-ko.
Najbolj všeč mi je sklopka. Noro! Cena sitnica. V UK od helixa taka pride "le" 1.400 funtov
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
V originalu dedra ni obstajala 16v, samo je napisal, da je gor glava
od fiat coupeja 16v turbo.
Si na QMT forumu prebral, da je sklopka stala samo 650 EUR?
Me zanima, kdo je dobavitelj.
od fiat coupeja 16v turbo.
Si na QMT forumu prebral, da je sklopka stala samo 650 EUR?
Me zanima, kdo je dobavitelj.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
ce se nemotm je sklopko dobavil SINTER?
colibry- Je ukradu od axe Q4ko
- Število prispevkov : 929
Age : 40
Location : Ljubljana
Avtomobil : 2x 155 Q4 , 145 QV , 145 JTD , 155 V6
Registration date : 2007-08-15
Re: drag banja luka
V njegovi temi piše, da je imel najprej sinterjevo lamelo,
potem pa je nabavil drugo dvolamelno sklopko.
Meni sicer sinterjeva lamela med vožnjo ni drsela,
je pa zdrsnila pri močnem speljevanju.
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=4231&page=7
potem pa je nabavil drugo dvolamelno sklopko.
Meni sicer sinterjeva lamela med vožnjo ni drsela,
je pa zdrsnila pri močnem speljevanju.
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=4231&page=7
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
sam kaksno moc ima ta 145ka da lahko prenese ta groba speljevanja+helix sklopka?Glede na to da ti ciljas na kar zajet kupcek konjev bi pomoje pri taki sklopki bilo ze prekleto nevarno za pogon a ne?
axa- Ne vidi prav v 3D
- Število prispevkov : 3921
Location : Ilirska Bistrica
Avtomobil : Kanta na bannerju
Registration date : 2007-08-14
Re: drag banja luka
Glede na to, da sodeč po podatkih s foruma vozi na
1.85 bara in zmesjo 11.7:1 in ima predvžig nastavljen nižje kot jaz,
mora imeti po mojih ocenah malo pod 500 konji.
Pri predvžigu se da ogromno pridobiti. Pri meni je pet stopinj več
pri 1.85 bara pritiska pomenilo 20% boljše pospeševanje.
Drugače pa samo pohvale, se je konkretno lotil predelave.
Če bo še zvišal pritisk, bo s to težo kmalu vozil bolje kot 11 s.
Koliko pa zdrži pogon, bomo izvedeli, ko bom pritisk
turbine povišal na maksimum (okoli 2.5 bara).
Na srečo imam še komplet rezervnega.
1.85 bara in zmesjo 11.7:1 in ima predvžig nastavljen nižje kot jaz,
mora imeti po mojih ocenah malo pod 500 konji.
Pri predvžigu se da ogromno pridobiti. Pri meni je pet stopinj več
pri 1.85 bara pritiska pomenilo 20% boljše pospeševanje.
Drugače pa samo pohvale, se je konkretno lotil predelave.
Če bo še zvišal pritisk, bo s to težo kmalu vozil bolje kot 11 s.
Koliko pa zdrži pogon, bomo izvedeli, ko bom pritisk
turbine povišal na maksimum (okoli 2.5 bara).
Na srečo imam še komplet rezervnega.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
Hehe majstr majstr kolko deleč si ?
Spaljeni- Član kluba HALIL MOBIL
- Število prispevkov : 1437
Age : 41
Location : zagurje....hell on earth...where people play scotch with the devil
Avtomobil : Qurc Verderban
Registration date : 2007-08-13
Re: drag banja luka
Zdaj bo res počasi skupaj. Čakam,
da Ciroma preveri in poštima glavo (za vsak slučaj,
čeprav je bila generalno urejena pred 10 000 km)
in da mi naredijo še par prirobnic za downpipe in
izpuh, potem pa začnem sestavljati.
da Ciroma preveri in poštima glavo (za vsak slučaj,
čeprav je bila generalno urejena pred 10 000 km)
in da mi naredijo še par prirobnic za downpipe in
izpuh, potem pa začnem sestavljati.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
Lepo lepo samo da se dela počasi .
Spaljeni- Član kluba HALIL MOBIL
- Število prispevkov : 1437
Age : 41
Location : zagurje....hell on earth...where people play scotch with the devil
Avtomobil : Qurc Verderban
Registration date : 2007-08-13
Re: drag banja luka
Ufff ko bi mel plac, ne bi dal nikol Q4 od bajte (no pa mal vec financ )
Wolf, pa bos kdaj probal kak drag odpeljat? Ce bi malo stvari pobral z avta, bi se moral konkretno peljati na 402 metra, pod 11 ane?
Wolf, pa bos kdaj probal kak drag odpeljat? Ce bi malo stvari pobral z avta, bi se moral konkretno peljati na 402 metra, pod 11 ane?
Re: drag banja luka
Sicer nekega posebnega namena glede draga nisem imel,
ker bi se drugače popolnoma drugače lotil projekta in bi
se znebil odvečne teže, tako pa sem še predelal sesalni kolektor,
da bom lahko nazaj zmontiral kompresor klime.
Trenutni problem je tudi sklopka, ki mi ne dovoli preveč agresivnega speljevanja.
Bomo videli, če bo nova turbina z manjšim lagom kaj pomagala.
V vsakem primeru pa bom moč izmeril na dynu in čas na
402 m zmeril vsaj z g-techom. Če bo vse skupaj delovalo
brez problemov, bi moral biti čas verjetno res pod 11s,
vendar so takšne napovedi ponavadi nehvaležne.
ker bi se drugače popolnoma drugače lotil projekta in bi
se znebil odvečne teže, tako pa sem še predelal sesalni kolektor,
da bom lahko nazaj zmontiral kompresor klime.
Trenutni problem je tudi sklopka, ki mi ne dovoli preveč agresivnega speljevanja.
Bomo videli, če bo nova turbina z manjšim lagom kaj pomagala.
V vsakem primeru pa bom moč izmeril na dynu in čas na
402 m zmeril vsaj z g-techom. Če bo vse skupaj delovalo
brez problemov, bi moral biti čas verjetno res pod 11s,
vendar so takšne napovedi ponavadi nehvaležne.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
Bomo naredil en preprost drag tvoja Q4ka proti naprimer moji k je bolj rahlo predelana, da vidimo dejansko razliko kaj pomeni taka konjaza.
Plus po tem ko bom sramotno premagan bom siguirno prej zacel zbirat denar za nadaljne predelave
Plus po tem ko bom sramotno premagan bom siguirno prej zacel zbirat denar za nadaljne predelave
axa- Ne vidi prav v 3D
- Število prispevkov : 3921
Location : Ilirska Bistrica
Avtomobil : Kanta na bannerju
Registration date : 2007-08-14
Re: drag banja luka
jebena sklopka.
bo treba res poklicat Juliota.
To je italija?
Sam za 650€ bi pa šu v nakup te sklopke...
jeba je edin, k on jo je zlo težko spravil gor. Misliš da zaradi avta?
Je Q4 kaj širša, in je več placa za sklopko?
bo treba res poklicat Juliota.
To je italija?
Sam za 650€ bi pa šu v nakup te sklopke...
jeba je edin, k on jo je zlo težko spravil gor. Misliš da zaradi avta?
Je Q4 kaj širša, in je več placa za sklopko?
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
http://www.bacciromano.com/
Imajo tudi druge zanimive stvari po ugodnih cenah.
Če sem prav prebral, je imel težave s potisnim ležajem.
To pomeni, da je bilo pretesno ohišje menjalnika (zvon).
Na zgornji internetni strani piše, da je ta dvolamelni kit
tipski za delto integrale, torej bi moral pasati.
Imajo tudi druge zanimive stvari po ugodnih cenah.
Če sem prav prebral, je imel težave s potisnim ležajem.
To pomeni, da je bilo pretesno ohišje menjalnika (zvon).
Na zgornji internetni strani piše, da je ta dvolamelni kit
tipski za delto integrale, torej bi moral pasati.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
italijansk znam tolk k kitajsk. Se prav NČ.
Sam mene bolj matra to da je plošča 180mm, OEM je pa 235 če se ne motm. Igra to kako vlogo?
Sam mene bolj matra to da je plošča 180mm, OEM je pa 235 če se ne motm. Igra to kako vlogo?
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
Saj je dol v katalogu drugačen premer za integralko.
Drugače pa ni pomembno, pač samo narediš nove luknje
za potisno ploščo, vztrajnik pa gleda čez.
Drugače pa ni pomembno, pač samo narediš nove luknje
za potisno ploščo, vztrajnik pa gleda čez.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
hja.
košara je 185 ali pa 200mm = 510 €
clutch disk je pa 235mm = 155€
Kako to dvoje paše skup?
košara je 185 ali pa 200mm = 510 €
clutch disk je pa 235mm = 155€
Kako to dvoje paše skup?
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
Hja to tudi mene zanima kak to dvoje pase skuapj???
axa- Ne vidi prav v 3D
- Število prispevkov : 3921
Location : Ilirska Bistrica
Avtomobil : Kanta na bannerju
Registration date : 2007-08-14
Re: drag banja luka
Zdaj sem malo bolje pogledal.
Tisto s premerom 235 je samo lamela za klasično sklopko.
Dvolamelna pa sta samo 184 in 200 mm. Torej naju zanima
200 mm kit. Mislim, da ima tudi na 145 na hrvaškem forumu 200 mm. Potem pa res lahko pride do težave s potisnim ležajem,
ker je vse skupaj tako debelo, da lahko zmanjka prostora.
Tisto s premerom 235 je samo lamela za klasično sklopko.
Dvolamelna pa sta samo 184 in 200 mm. Torej naju zanima
200 mm kit. Mislim, da ima tudi na 145 na hrvaškem forumu 200 mm. Potem pa res lahko pride do težave s potisnim ležajem,
ker je vse skupaj tako debelo, da lahko zmanjka prostora.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Re: drag banja luka
Sem že poslal tamkajšnjem adminu request za registracijo. Da bi malo tipa vprašal o zadevi. Čakam odgovor. Upam, da admini redno berejo maile oz. vsaj 1x na dan
Se pravi je potem potisni ležaj premajhen (preozek) ker je dvoplata sklopka gor?
Tak tip sklopke pozna samo ON/OFF varianto ali tudi drsenje?
Se pravi je potem potisni ležaj premajhen (preozek) ker je dvoplata sklopka gor?
Tak tip sklopke pozna samo ON/OFF varianto ali tudi drsenje?
djsly- Še kar ma alfo,še kar je tle....jao
- Število prispevkov : 603
Location : Grosuplje
Registration date : 2007-08-16
Re: drag banja luka
Če sem jaz prav razumel, je ležaj predebel in zato ni prostora zanj.
Takšna sklopka se obnaša enako kot navadna,
le da ima pač več naležnih površin, ki ustvarjajo trenje.
Takšna sklopka se obnaša enako kot navadna,
le da ima pač več naležnih površin, ki ustvarjajo trenje.
wolf66- Mr. Q4 Know it all !
- Število prispevkov : 157
Age : 48
Location : Velenje
Registration date : 2007-08-22
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|